Prensa | Noticias

Healthy Kids, Healthy Families Application Process Opens June 1

Blue Cross and Blue Shield of New Mexico (BCBSNM) is accepting applications for its Healthy Kids, Healthy Families® (HKHF) grant initiative from June 1 through July 31 for 2021 programming. BCBSNM encourages applications from nonprofit organizations with innovative programs that are working to improve the health and wellness of New Mexico’s children and their families.

"Through our Healthy Kids, Healthy Families grants, we seek to work with dedicated community partners that want to make a difference for families in New Mexico," said Janice Torrez, vice president of external affairs at BCBSNM. "This grant program supports our commitment to the communities we serve."

Established in 2011, the HKHF grant initiative invests in nonprofit organizations that offer sustainable and measurable programs in the areas of nutrition, physical activity, disease prevention and management, and safe environments.

Las organizaciones que deseen presentar su solicitud deben tener el estado 501(c)3. To learn more about HKHF and the application process, visit bcbsnm.com and look for the Healthy Kids, Healthy Families link under Company Information. All applications must be submitted en línea.

Acerca de Blue Cross and Blue Shield of New Mexico
Blue Cross and Blue Shield of New Mexico es una de las aseguradoras de salud comercial más grandes de Nuevo México, con más de 600,000 residentes de Nuevo México que son titulares de una tarjeta de identificación de Blue Cross and Blue Shield. Desde 1940, BCBSNM ha estado comprometida en promover la salud y el bienestar de sus asegurados y comunidades a través de cuidados de salud accesibles, a precio módico y de calidad. BCBSNM es una División de Health Care Service Corporation, la aseguradora de salud, propiedad de los clientes, más grande del país y la cuarta aseguradora de salud más grande del mercado. Health Care Service Corporation, a Mutual Legal Service Company, es licenciataria independiente de Blue Cross and Blue Shield Association.

A Division of Health Care Service Corporation, a Mutual Legal Reserve Company, an Independent Licensee of the Blue Cross and Blue Shield Association

© Copyright Health Care Service Corporation. Todos los derechos reservados.